Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Continuen les agressions de caire feixista al Pais Valencià

endavantL'Assemblea comarcal d'Endavant-La Plana denuncia i expressa la profunda indignació davant els diversos atacs feixistes patits durant el passat cap de setmana a la ciutat de Castelló, on un dels companys d'aquesta organització fou atacat per un grup de feixistes  quan tornava sol cap a casa el diumenge de matinada. A l'hospital van informar que no era la primera persona en presentar-se a urgències aquella nit, i que la majoria dels agredits eren d'origenl llatinoamericà. A més, la nit abans un grup també va atacar un establiment on se sol reunir gent ideològicament propera a l'esquerra independentista i que participa activament en els moviment socials de la comarca.

12/02/2008 11:40 Política
Per a l'organització Endavant, és evident que aquesta última sèrie d'agressions no consitueixen un fet aïllat i que els seus objectius són clarament polítics. És per això que denunciem la total impunitat amb què aquest tipus de violència política contra les opcions d'esquerra, independentistes i les persones immigrades es dóna, i que posa de manifest la hipocresia de l'Estat espanyol i el seu aparell policial en els seus criteris de criminalització selectiva i la seua complicitat amb els grups ultradretans que li fan la feina bruta.
 
Per saber-ne més 
Rànquings
  1. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  2. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  3. Els sindicats d’educació presenten un ultimàtum al Departament i anuncien noves jornades de lluita
  4. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  5. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  6. La maldat com a bandera
  7. 25 anys sense l'Antoní Massaguer
  8. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  9. Salvador Vergés i Tejero guanya el 18è Premi Helena Jubany amb el relat Mosca morta
  10. El Govern blinda 1.700 pisos com a parc públic en una victòria històrica de les llogateres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid