Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mor a mans de la Guàrdia Civil un detingut a Borriana

 Segons informen les webs dels diari Gara i Las Provincias, un home de 29 anys que romania detingut als calabossos de la caserna de la Guàrdia Civil de Borriana (La Plana Baixa) ha mort a causa d’una crisi cardíaca, sense que hagin transcendit els motius que han provocat la parada cardio-respiratoria del detingut. Les fonts de la Subdelegació del Govern a Castelló que refereix el diari valencià no han aportat més dades sobre les causes que han provocat la mort del detingut.

09/01/2008 00:38 Política

La persona morta als calabossos del cos armat, V.G.G., era veí de la localitat castellonenca d'Onda, i va ser detingut ahir pels agents de Betxí, acusat d'un delicte de furt de vehicles de motor.

El cos sense vida de V.G.G ha estat trobat aquest matí als calabossos, Segons han  precisat les mateixes fonts oficials, està previst que demà se li practiqui l'autòpsia per a determinar la causa exacta d’aquesta nova mort a dependències policials.

Segons les estadístiques dels organismes que vetllen pels drets humans, la llista de morts a les comissaries i casernes policials a l’Estat espanyol ascendeix a la setantena de víctimes des de l’any 2001. Unes morts esdevingudes sota custodia policial que mai resten aclarides judicialment, i que acostumen a ser atribuïdes a “parades cardíaques” o “autòlisis amb resultat de mort”.

Per saber-ne més:

www.proutortura.net/

Amnistia Internacional denuncia l'existència de la tortura a l'Estat espanyol Llibertat.cat

Noves denúncies de tortura: un jove basc ingressa a la UCI després de ser detingut Llibertat.cat


 

Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  3. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  6. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  7. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  8. Entitats de la Barceloneta reclamen que el Bloc Balboa es destini a habitatge veïnal i no al negoci turístic
  9. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  10. Nazione rebutja el projecte d'autonomia de Còrsega i el considera una renúncia als drets del poble cors
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid