Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'AJSC en contra de la sentència del TJSC favorable a l’urbanització de Torre Negra

Fa uns dies s'ha conegut la sentència del TJSC que dóna el vist-i-plau a l’urbanització de Torre Negra, promoguda per la Constructora Núñez y Navarro.  Per la seva banda, l'Ajuntament de Sant Cugat ha hagut d'acatar-la. Davant d'aquesta situació l'Assemblea de Joves de Sant Cugat (AJSC) ha emès un dur comunicat on es manifesta en contra de la sentència i critica l'empresa Núñez y Navarro, ja que els hi importa "ben poc que la majoria dels i les santcugatenques hi estiguin en contra o que l’Ajuntament aprovi el PAU per imperatiu legal amb el rebuig de tots els grups".

 

17/01/2008 20:08 Territori
La Torre Negra és una zona natural de 150 hectàrees situada al peu de Collserola i d'alt valor ecològic. Núñez i Navaro va adquirir el 40% d'aquest terreny, que era qualificat com a sòl urbanitzable. Però des de 1995 la ciutadania i els partits de l'Ajuntament de Sant Cugat es van mobilitzar i treballar en la Comissió de Seguiment per la protecció de Torre Negra, en defensa de la protecció d'aquest espai.

L'any 2003, l'Ajuntament i la Generalitat van modificar la qualificació del sòl per tal que no fos urbanitzable. El mes de desembre passat, el TSJC va emetre una primera sentència en què instava l'Ajuntament a acceptar a tràmit el pla d'actuació urbanística proposat per Núñez y Navarro.

El consistori va al·legar que la sentència donava peu a errors de comprensió i va sol·licitar al TSJC un aclariment del text, que es va donar a conèixer el passat dia 7 i que instava a que es procedís a l'inici del tràmit. Però finalment, després la pressió exercida pels defensors i detractors de la urbanització de la Torre Negra, el passat 7 de gener,el TSCJ va donar la raó a la constructora i va obligar a l'Ajuntament ha aprovar el tràmit del PAU.
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  6. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  7. Habitatge o caos
  8. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  9. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
  10. Les Sis Hores de Cançó de Canet de 1976 reuneixen 60.000 persones en una gran festa de cultura i reivindicació nacional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid