Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Jornada de lluites en defensa del territori a Vilafranca del Penedès

El Casal Independentista el CEP de Vilafranca del Penedès organitza, aquest dissabte, una Jornada de lluites en defensa del territori en el marc de les Festes d'Hivern-Festes de Sant Raimon. La jornada constarà d'una Fira d'Entitats en Defensa del Territori, on hi participaran diferents col·lectius i moviments socials nascuts en defensa d'espais naturals o del territori. Alguns dels col·lectius que han confirmat la seva assistència són: Salvem la Bleda! (Penedès), Vegueria Penedès (Penedès), No al Pla CAUFEC (Baix Llobregat), No al CIM (Penedès), Bosc Verd (Penedès) i No als Peatges (Penedès).

08/01/2008 17:21 Territori
I entre altres col·lectius pendents encara de confirmació, com per exemple, No al Quart Cinturó (Vallès), Salvem Montserrat (Baix Llobregat), No a la MAT (Empordà) i la Plataforma en Defensa de l'Ebre (Terres de l'Ebre).
 
La Fira es desenvoluparà durant tot el matí del dissabte a la Plaça Milà i Fontanals, a partir de les 10h del matí, on els col·lectius i plataformes muntaran parada de material i de difusió, per tal de fer extensiu a la població la seva tasca en defensa del territori. A les 11h del matí s'iniciarà un mural on hi podran participar des dels més  petits fins als més grans.

A 2/4 d'1 del migdia hi haurà un concert gratuït a càrrec del grup de gralles Flor de Violeta.

A 2/4 de 3 tindrà lloc el dinar amb una calçotada feta a Cal Noi-Noi i amb un preu de 15€. En acabar, es realitzarà una taula rodona amb tots els col·lectius i participants del dinar, per tal de realitzar un intercanvi de coneixements i experiències entre els diferents membres.

Per apuntar-se al dinar cal trucar al CEP (93 892 50 25), les tardes de dilluns a dijous de 17:00 a 20:00h. 

Amb aquesta jornada el CEP vol contribuir a difondre i enfortir el coneixement per part de la població del Penedès en defensa del territori. L'assistència resta, doncs, oberta a tota la població de la Vegueria, tal com assenyala el bloc jordhill.clar.
 
 
 
 
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  3. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  6. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  7. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  8. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  9. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
  10. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid