Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Castelló d'Empúries es solidaritza amb els antimonàrquics encausats

Acte Castelló d'EmpúriesUna quarantena de persones varen participar dissabte en l'acte de suport als encausats per la crema de fotografies del rei espanyol celebrat a Castelló d'Empúries (Alt Empordà). Aquest, que comptà amb la col·laboració d'Alerta Solidària, és el segon acte que organitza el Grup de Suport als Encausats a la "Audiencia Nacional" de l'Alt Empordà.

L'acte va córrer a càrrec de Jordi Ribot (fotògraf que va ser requerit judicialment a entregar les fotografies que la seva empresa havia realitzat en el decurs de les diverses manifestacions) i Sebastià Salellas (advocat).

03/12/2007 16:16 Política

 

Les properes convocatòries del grup de suport són el concert que tindrà lloc a Sarrià de Ter el proper dia 8 de desembre i el sopar solidari que es farà a Figueres (Sala de Vilatenim) el proper dia 22 de desembre, amenitzat per en Jaume Arnella, "El cor de la Carxofa" i en Titot entre d'altres.

Per saber-ne més: 

Nosaltres també cremem la foto del rei espanyol - Recull de Llibertat.cat

Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  3. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  4. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  5. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. Tornen a destrossar el monument a la Sardana de Montjuïc, un símbol de la cultura catalana
  8. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  9. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
  10. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid