Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El govern francès es compromet a revisar la MAT mentre que l'espanyol i el català es fan el suec

21.09.07 La plataforma No a la MAT volara positivament el compromís de ministre francès de Medi Ambient, Jean-Louis Borloo, de revisar la MAT, que contrasta amb la poca sensibilitat del govern espanyol i català al no voler-los escoltar. Ara bé, puntualiza que no es tracta que la connexió no passi pel Canigo per fer-la passar per un altre lloc, sinó d'estudiar totes les alternatives possibles.

21/09/2007 01:37 Territori

El ministre francès es va comprometre dimecres passat a París davant RTE (Réseau de Transport d'Electricité) i de REE (Red Eléctrica de España), del col·lectiu Non à la THT,  els alcaldes opositors i el president del Consell General dels Pirineus Orientals, Christian Bourquin.

La puntualització de la Plataforma, té el seu origen den declaracions Borloo que estava preocupat per la preservació del Canigó o el Mont Capell indrets que pel ministre són intocables. I tal com està dissenyada actualment, la MAT passa per aquesta zon.

 

Per saber-ne més:

Mobilitzacions a Vic i Sant Martí de Centelles contra la MAT. Llibertat. 17.09.07 

Tapen els forats per col·locar les torres de Molt Alta Tensió a Folgueroles i Tavèrnoles.  Llibertat.cat 14.09.07

Els opositors a la MAT simulen un cementiri per mostrar la mort del territori.Diari de Girona 14.09.07

La plataforma No a la MAT talla la N-II a Medinyà i provoca 6 quilòmetres de cua.Diari de Girona 10.09.07 

Centenars de persones tallen l'Eix contra l'inici de les obres de la MAT 

 

 

 

Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  3. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  4. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  5. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
  6. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  7. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
  8. L’independentisme torna a omplir els carrers de Barcelona
  9. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
  10. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid