Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Acte de solidaritat amb Núria Pòrtulas a Barcelona

12.04.07 Ahir al vespre, el “Brindem Brindola per les lluites” de Barcelona va acollir un acte de solidaritat i a favor de la posada en llibertat immediata de la gironina Núria Pórtulas empresonada a Soto del Real el passat 9 de febrer. Gabriela Serra va presentar l'acte que va comptar amb les intervencions de Benet Salellas, advocat de la Núria; l’Ariadna Monerris, cosina de la Núria, i el filòsof Josep M. Terricabras.

12/04/2007 12:15 Política

Benet Salellas, va remarcar que a la Núria no només li van escorcollar casa seva i casa els seus pares sense trobar els explosius que deien que buscaven, sinó que l’acusen de pertinença a banda armada. "Ara bé, no saben ni dir a quina".

Amb la intervenció de l’Ariadna Monerris va quedar clar que l’actuació policial dels Mossos d’Esquadra de Girona, en la detenció de la seva cosina i les actituds que estan tenint amb la família els actuals responsables de la Conselleria d’Interior, no són pròpies d’un partit que es diu d’esquerres.

El filòsof Josep M. Terricabras va instar a la dissolució de l’Audiencia Nacional tot recordant que era hereva del Tribunal d’Ordre Públic franquista i va donar diferents raons per considerar que la Llei Antiterrorista no és pròpia d’un sistema que es diu democràtic. Durant l’acte es va qüestionar més d’una vegada el viure en un estat de dret.

Tot seguit, el futbolista Oleguer Presas -acompanyat de l’escriptor Mathew Tree, l’actor Carles Canut i l’advocat August Gil Matalama- va ser l’encarregat de llegir el manifest on s’exigia la posada en llibertat immediata de la Núria Pórtulas.

Aquest manifest ha estat signat per altres persones com l’Arcadi Oliveras, Ferran Torrent, Joel Joan, l’Eva Fernández, Manu Chau, en Fermín Muguruza, Ventura Pons, entre altres. Per signar el manifest cal entrar a la pàgina web elsud.org.

Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  3. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  4. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  5. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  6. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  7. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora, un retrat calidoscòpic"
  8. La pressió veïnal força la suspensió del Ple de Sant Just Desvern per la negativa de l’alcalde a posicionar-se sobre la violència policial
  9. L’ONU avala el pla d’autonomia del Marroc pel Sàhara Occidental i encén la resposta del Front Polisario
  10. 50 anys respirant tòxics i escoltant excuses
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid