Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1997 El Parlament de la CAC reclama l'abolició del Decret de Nova Planta

1997 El Parlament de la CAC reclama l'abolició del Decret de Nova Planta 

18/02/1997 Tal dia com avui
1997 El Parlament de la CAC reclama l'abolició del Decret de Nova Planta 1997 El Parlament de la CAC reclama l'abolició del Decret de Nova Planta

El Parlament autonòmic de Catalunya aprovava en aquesta data una iniciativa presentada per Esquerra Republicana de Catalunya per la qual es demanava al Govern de l'Estat la derogació formal del Decret de Nova Planta del 1716. La proposta va rebre els vots favorables de tots els grups de la cambra excepte el Partit Popular. En l'explicació de vot, Aleix Vidal-Quadras va esgrimir amb cinisme les "conseqüències positives que va tenir el Decret" per a Catalunya.

Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid