Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1996 Bèlgica deixa en llibertat dos acusats de col.laborar amb ETA, per garantir que no fossin torturats

Bèlgica deixa en llibertat dos acusats de col.laborar amb ETA, per garantir que no fossin torturats

05/02/1996 Tal dia com avui
Tal dia com avui de 1996 Bèlgica deixava en llibertat dues persones acusades de col.laborar amb ETA i reclamats per l'Estat espanyol, tot argumentant que no existien garanties que no fossin torturats en entregar-los.
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  3. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  4. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  5. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  6. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  7. La Flama de la Llengua arriba al Tossal del Rei el 15 de febrer i culminarà el 22 a Montserrat
  8. CGT Ensenyament reivindica que la vaga del 11F ha estat de tota la comunitat educativa
  9. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  10. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid