Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1996 Bèlgica deixa en llibertat dos acusats de col.laborar amb ETA, per garantir que no fossin torturats

Bèlgica deixa en llibertat dos acusats de col.laborar amb ETA, per garantir que no fossin torturats

05/02/1996 Tal dia com avui
Tal dia com avui de 1996 Bèlgica deixava en llibertat dues persones acusades de col.laborar amb ETA i reclamats per l'Estat espanyol, tot argumentant que no existien garanties que no fossin torturats en entregar-los.
Rànquings
  1. Una cerimònia recordarà Pere Ribera, històric militant del PSAN
  2. [Comunicat] A 9 anys de l'èxit de la Vaga General del 3 d'octubre: memòria i dignitat. Preparem-nos per a un nou embat
  3. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  4. La manifestació pel dret a l’habitatge s’ajorna fins dilluns per l’alerta meteorològica
  5. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  6. Reivindiquen a Barcelona el llegat de l'1-O en el camí cap a la independència
  7. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  8. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  9. Es presenta a Olot i Castellfollit de la Roca les rutes de la llibertat
  10. El moviment per l’habitatge torna a omplir Barcelona i posa la vaga general en l'agenda
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid