Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1996 Bèlgica deixa en llibertat dos acusats de col.laborar amb ETA, per garantir que no fossin torturats

Bèlgica deixa en llibertat dos acusats de col.laborar amb ETA, per garantir que no fossin torturats

05/02/1996 Tal dia com avui
Tal dia com avui de 1996 Bèlgica deixava en llibertat dues persones acusades de col.laborar amb ETA i reclamats per l'Estat espanyol, tot argumentant que no existien garanties que no fossin torturats en entregar-los.
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  5. Una cerimònia recordarà Pere Ribera, històric militant del PSAN
  6. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  7. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  8. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  9. Es presenta a Olot i Castellfollit de la Roca les rutes de la llibertat
  10. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid