Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1995 A València es manifesten 200.000 persones en defensa del català

1995 A València es manifesten 200.000  persones en defensa del català 

17/02/1995 Tal dia com avui

Una xifra de 200.000 persones es van manifestar a València en una mobilització convocada pel Bloc de Progrés Jaume I. La manifestació havia estat convocada per a oposar-se a la política cultural, econòmica i social que propugna el Partit Popular. El Bloc de Progrés Jaume I va néixer el mes d'octubre d'un any abans impulsat per Acció Cultural del País Valencià a partir d'un manifest signat pels rectors de les universitats valencianes i altres personalitats públiques com Xavier Mariscal, Santiago Calatrava, Nacho Duato o Manuel Vicent. El  Bloc de Progrés Jaume I ha arribat a estar present a més de 300 poblacions dels Països Catalans.

Rànquings
  1. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  2. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  3. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  4. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  5. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  6. Ressenya de “Lenin i Gramsci”, editat per Joan Tafalla
  7. Els pagesos mantenen els talls viaris i reclamen garanties polítiques
  8. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
  9. "Menorca per viure", una crida col·lectiva per una illa viva i amb futur
  10. Barcelona no pot respirar: continuen les mobilitzacions veïnals contra l’excés de trànsit
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid