Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1995 A València es manifesten 200.000 persones en defensa del català

1995 A València es manifesten 200.000  persones en defensa del català 

17/02/1995 Tal dia com avui

Una xifra de 200.000 persones es van manifestar a València en una mobilització convocada pel Bloc de Progrés Jaume I. La manifestació havia estat convocada per a oposar-se a la política cultural, econòmica i social que propugna el Partit Popular. El Bloc de Progrés Jaume I va néixer el mes d'octubre d'un any abans impulsat per Acció Cultural del País Valencià a partir d'un manifest signat pels rectors de les universitats valencianes i altres personalitats públiques com Xavier Mariscal, Santiago Calatrava, Nacho Duato o Manuel Vicent. El  Bloc de Progrés Jaume I ha arribat a estar present a més de 300 poblacions dels Països Catalans.

Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  4. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  5. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  6. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  7. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  8. Habitatge o caos
  9. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  10. Celebren la renúncia de Marc Puigtió i rebutgen qualsevol pacte amb l’extrema dreta
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid