Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1980 Mor Jorge Caballero a Madrid: va ser apunyalat dies abans per membres de Fuerza Nueva

1980 Un grup de feixistes de Fuerza Nueva assassina a Madrid Jorge Caballero, militant de la CNT

15/04/1980 Tal dia com avui

Tal dia com avui un grup de feixistes de Fuerza Nueva, partit legal que actuava amb pràctiques terroristes, va assassinar a Madrid Jorge Caballero, militant de la CNT.

Caballero era un treballador administratiu que sortia del cinema amb la seva parella, i que va ser agredit mortalment sense cap justificació pels membres del grup feixista, que el van identificar com a dissident.


Per saber-ne més:

Contra el fascismo y el olvido: Homenaje al compañero Jorge Caballero Sánchez A las barricadas. 2005

Varios detenidos en una manifestación tras el entierro del cenetista muerto de una puñalada El País. 1980

Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  5. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  6. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  7. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  10. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid