Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Nova concentració davant la seu d'ICV per demanar la llibertat de la Núria

1.03.07 Ahir al vespres, a l'entorn d'un centenar de persones es van concentrar, com cada dimecres, davant la seu d'ICV a Girona per reclamar l'alliberament de Núria Pòrtulas. 
 

01/03/2007 23:18 Política
D'altra banda, el ple municpal de Sant Julià de Ramis va aprovar una moció per unanimitat de tots els grups on es demana respecte per la presumpció d'innocència i l'aclariment just del cas de manera definitiva, a més d'expressar preocupació per la falta d'informació. ERC de Girona, també presentarà una moció en aquests termes, afegint la derogació de la llei antiterrorista i la desaparició de l'Audiencia Nacional.
 
Per saber-ne més:
Enquesta:  Què us semblen les protestes a la seu d'ICV per la detenció de Núria Pòrtulas?(880 vots totals). Vilaweb 
Seguiment a elsud.org/nuria
Rànquings
  1. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  2. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  3. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  4. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  5. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  6. Els Pastorets de l’Estany
  7. Fa 50 anys una alenada d’aire fresc va recórrer els Països Catalans
  8. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  9. Veneçuela i el rostre nu de l’imperialisme
  10. Poble Lliure condemna l’atac militar imperialista contra Veneçuela
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid