Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
2002 Ibarretxe proposa que Euskadi sigui un Estat lliure associat a Espanya

2002 Ibarretxe proposa que Euskadi sigui un Estat lliure associat al Regne d'Espanya

27/09/2002 Tal dia com avui

El lehendakari basc Juan José Ibarretxe presentava en aquesta data en el debat de política general del Parlament basc la proposta que el País Basc passés a ser un Estat lliure associat del Regne d'Espanya.

La idea del govern de coalició que formaven el PNB, EA i IU era convocar al llarg d'aquella legislatura un referèndum perquè els ciutadans fossin els protagonistes que fixessin el sostre de l'estatus del País Basc (Comunitat Autonoma Basca) en el conjunt de l'Estat, una proposta que es va trobar de seguida el rebuig frontal del Govern del PP i del PSOE.

Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Quan a Girona s'executaven Borbons
  5. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  6. L’independentisme il·luminarà el Montseny la nit del 3 d’octubre
  7. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  8. Concentració a Barcelona contra els desnonaments arran del cas de la Maricarmen
  9. Una parella de 81 i 74 anys afronta un desnonament a Badalona per haver avalat la hipoteca del fill
  10. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid