Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
2002 Els Estats Units aixequen el veto a les clementines valencianes

2002 Els Estats Units aixequen el veto a les clementines valencianes 

15/10/2002 Tal dia com avui

L'Administració nord-americana i els responsables del sector cítric de l'Estat espanyol signaven un acord per a reprendre les exportacions de clementines valencianes als Estats Units, després de 10 mesos de veto imposat pel lobby nord-americà del sector. L'acord, que es va fer oficial el 21 d'octubre amb la publicació del "Federal Register", el diari oficial dels EUA, permetria fer efectives les exportacions al cap de pocs dies, ja que aquell any les condicions climatològiques havien endarrerit una la collita. Tot i que els Estats Units només importaven el 3% de les clementines valencianes, es considera com un mercat de prestigi el comportament del qual influïa en altres importadors com el Japó.

Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid