Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
2002 El Govern d'Aznar instaura un homenatge a la bandera espanyola

2002 El Govern d'Aznar instaura un homenatge a la bandera espanyola amb la implicació de l'exèrcit

02/10/2002 Tal dia com avui

El ministre de Defensa espanyol, Federico Trillo, i l'alcalde de Madrid, José María Álvarez del Manzano, presidiren en aquesta data els actes d'homenatge a la bandera espanyola que des d'alehores es van fer el darrer dimecres de cada mes a la plaça de Colón de Madrid. L'homenatge, una iniciativa de José María Aznar, va ser una mostra més de l'espanyolisme agressiu que consistia en la hissada d'una bandera de 294m2 a càrrec d'unitats militars dels diferents cossos de l'exèrcit.

Els partits de l'oposició, inclòs el PSOE, van proposar tímidament la suspensió d'aquesta iniciativa, que qualificaren de "rància" i "provocadora".

Rànquings
  1. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  2. Presentació dels llibres de Joan Rocamora, fundador de Llibertat, a Mataró
  3. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  4. La Festa de l’Ós ja omple de tradició i ritu els carrers de Sant Llorenç de Cerdans
  5. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
  6. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  7. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  8. Presenten la versió digital del Direlex, una eina amb més de 18.000 recursos lèxics per revitalitzar el català
  9. L’home que intentà alliberar Lluís Companys
  10. Tossudament alçats!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid