Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1997 Uns 200 professionals del teatre demanen la destitució de Pujals

1997 Uns 200 professionals del teatre demanen la destitució de Joan Maria Pujals com a responsable del Departament de Cultura

30/09/1997 Tal dia com avui

Un total de 200 professionals de l'escena catalana signaven en aquesta data un manifest contra la destitució de Josep Maria Flotats com a director del Teatre Nacional de Catalunya i demanaven el cessament de Joan Maria Pujals al davant del Departament de Cultura. Entre els signants del manifest hi havia Lloll Beltran, Montserrat Carulla, Núria Espert, Mario Gas, Sílvia Munt, Lluís Pasqual, Juanjo Puigcorbé i Rosa Maria Sardà.

Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. Poble Lliure i La Forja organitzen dos actes a Arbúcies i Girona amb motiu de la Diada
  9. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  10. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid