Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1997 París obre una investigació sobre la matança d'algerians el 1961

1997 París obre una investigació sobre la matança d'algerians el 1961 

22/10/1997 Tal dia com avui

La fiscalia de París va trobar i va fer públic en aquesta data uns documents que provaven que uns 90 manifestants franco-algerians van morir en la repressió duta a terme per la policia durant una manifestació a París el 1961.

L'obertura dels arxius estava relacionada amb el procés judicial que s'estava portant a terme contra Maurice Papon, exsecretari general de la Gironda durant l'ocupació alemanya. Papon va admetre dies abans que el nombre de persones que van morir durant la manifestació del 17 d'octubre del 1961 era superior a la xifra oficial de dues persones.

 

Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  3. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  4. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  5. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
  6. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  7. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
  8. L’independentisme torna a omplir els carrers de Barcelona
  9. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
  10. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid