Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1995 S'inicia el judici per la mort de Guillem Agulló

1995 S'inicia el judici per la mort de Guillem Agulló

16/10/1995 Tal dia com avui

En aquesta data va començar a Castelló de la Plana el judici per la mort del jove independentista Guillem Agulló l'11 d'abril de 1993, a Montanejos (Alt Millars), a mans de cinc feixistes. Pels processats, d'edats compreses entre els 20 i els 25 anys, es demanava penes de fins 30 anys de presó en un judici que es preveia llarg i que va comptar amb la presència d'uns setanta testimonis i cinc proves pericials.

Per saber-ne més:

Reportatge de Canal9 sobre el cas Guillem Agulló (1995)

Guillem Agulló i Salvador

Rànquings
  1. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  2. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  5. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  6. Pensar i fer (4). El joc institucional
  7. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  8. Crida a omplir Urquinaona per exigir millores laborals a Educació
  9. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  10. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid