Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1995 El Congrés espanyol rebutja investigar la caserna d'Intxaurrondo

1995 El Congrés espanyol rebutja investigar la caserna d'Intxaurrondo a partir de les denúncies per narcotràfic i tortures

21/09/1995 Tal dia com avui

El Congrés dels Diputats rebutjava en aquesta data la creació d'una comissió d'investigació sobre les irregularitats il.legalitats comeses a la caserna de la Guàrdia Civil d'Intxaurrondo, al País Basc. La proposta rebia 277 vots en contra, del Partit Socialista Obrer Espanyol i el Partit Popular, 40 a favor i dues abstencions.

La caserna d'Intxaurrondo havia estat implicada en diversos fets il·legals relacionats amb la guerra bruta contra ETA, com la pràctica de tortures i assassinats de detinguts, relació amb trames de narcotràfic o ús irregular de fons reservats. El seu responsable i cap visible, el general Rodríguez Galindo, havia estat condecorat i homenatjat per responsables polítics del govern en diverses ocasions.

Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  4. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  5. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  8. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  9. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  10. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid