Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1995 El Congrés espanyol rebutja investigar la caserna d'Intxaurrondo

1995 El Congrés espanyol rebutja investigar la caserna d'Intxaurrondo a partir de les denúncies per narcotràfic i tortures

21/09/1995 Tal dia com avui

El Congrés dels Diputats rebutjava en aquesta data la creació d'una comissió d'investigació sobre les irregularitats il.legalitats comeses a la caserna de la Guàrdia Civil d'Intxaurrondo, al País Basc. La proposta rebia 277 vots en contra, del Partit Socialista Obrer Espanyol i el Partit Popular, 40 a favor i dues abstencions.

La caserna d'Intxaurrondo havia estat implicada en diversos fets il·legals relacionats amb la guerra bruta contra ETA, com la pràctica de tortures i assassinats de detinguts, relació amb trames de narcotràfic o ús irregular de fons reservats. El seu responsable i cap visible, el general Rodríguez Galindo, havia estat condecorat i homenatjat per responsables polítics del govern en diverses ocasions.

Rànquings
  1. Quan a Girona s'executaven Borbons
  2. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  5. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  6. L’independentisme il·luminarà el Montseny la nit del 3 d’octubre
  7. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  8. Concentració a Barcelona contra els desnonaments arran del cas de la Maricarmen
  9. Poble català, posa’t a lluitar
  10. Una parella de 81 i 74 anys afronta un desnonament a Badalona per haver avalat la hipoteca del fill
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid