Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
S’estrena a la xarxa antifeixistes.org, sobre l’ultradreta valenciana

12.02.07 S’acaba d’estrenar  antifeixistes.org, una pàgina amb un important arxiu documental sobre la trama feixista al País Valencià. La web compta amb diversos apartats  i espera actualitzar-se dia a dia resseguint els moviments de l’ultra dreta valenciana.

12/02/2007 22:37 Política

Cartell històric antifeixistaLa presentació d’aquesta pàgina exposa que Antifeixistes.org “és una pàgina d’informació i documentació creada amb la intenció de facilitar als navegants tot el material disponible que ajude a entendre què i qui hi ha darrere de l’extrema dreta valenciana així com contribuir a recuperar la memòria històrica després de 40 anys de dictadura i d’una Llei estatal insuficient que no immunitza la societat perquè no torne a passar. Igualment, pretén reforçar l’oposició als moviments feixistes, neonazis i racistes actuals que gaudeixen d’una impunitat vergonyosa al nostre país (…)”.

Aquesta web compta amb un arxiu de notícies que abasta des dels anys noranta fins a l’actualitat i que està classificat amb diversos criteris per facilitar la seva recerca. D’altra banda, a la secció d’enllaços s’hi poden trobar adreces web d’organitzacions antifeixistes d’arreu del món.

La web conté també un apartat força interessant d’assessorament legal davant les agressions, amenaces o vulneracions dels drets fonamentals i llibertats públiques per part de grups feixistes. “Què fer davant una agressió” aporta una guia pràctica de com tramitar una denúncia o querella en el cas d’una agressió o amenaça de caràcter feixista, així com també sobre com defensar-se en el cas que la denúncia procedeixi d’un àmbit ultra.

L’arxiu d’articles i documentació d’aquesta web recull un conjunt de materials que, més enllà de realitzar una tasca arxivística sobre el fenomen feixista al País Valencià, palesa una realitat evident d’un fenomen del terror ultra que compta amb la condescendència institucional i mediàtica, la impunitat i nombrosos lligams amb els cossos de seguretat.

Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  7. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  8. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  9. Concentració a Barcelona contra els desnonaments arran del cas de la Maricarmen
  10. Una parella de 81 i 74 anys afronta un desnonament a Badalona per haver avalat la hipoteca del fill
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid