Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
2001 Assassinat a trets a Bastia l'independentista cors Nicolas Montigny

2001 Assassinat a trets a Bastia l'independentista cors Nicolas Montigny

05/09/2001 Tal dia com avui

Nicolas Montigny, assassinats a trets a la ciutat corsa de Bastia, era el tercer membre del grup Presenza Naziunale assassinat en pocs anys, després dels fundadors Jean-Michel Rossi (7 d'agost del 2000) i François Santoni (17 d'agost del 2001).

Rànquings
  1. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  2. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  3. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  4. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
  5. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
  6. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  7. Presenten la versió digital del Direlex, una eina amb més de 18.000 recursos lèxics per revitalitzar el català
  8. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  9. L’home que intentà alliberar Lluís Companys
  10. Tossudament alçats!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid