Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1998 Membres del PSOE demanen l'indult dels GAL Barrionuevo i Vera

1998 Membres del PSOE demanen l'indult dels GAL Barrionuevo i Vera

11/08/1998 Tal dia com avui

El ministeri de Justícia admetia en aquesta data -el que fins aleshores era un rumor- que deu militants del PSOE havien demanat a títol individual, i ja l'endemà de conèixer la sentència pel segrest dels GAL en el cas Segundo Marey (dia 30 de juliol), l'indult per a Barrionuevo i Vera. Aquests deu socialistes eren regidors i antics càrrecs municipals del PSOE a l'Ajuntament de Ciudad Rodrigo (Salamanca). A aquestes peticions d'indult s'hi van afegir altres de càrrecs del PSOE, que posaven de manifest la implicació ideològica d'aquest partit en la trama del terrorisme d'Estat en l'època dels GAL.

Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  5. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  6. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  7. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  8. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  9. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
  10. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid