Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1996 S'inaugura a Guadarrama un monument a Josep Sunyol

1996 S'inaugura a Guadarrama un monument a Josep Sunyol, el president del Barça afusellat pels feixistes el 1936

04/08/1996 Tal dia com avui

Aleshores president del Parlament de Catalunya, Joan Reventós, i el directiu del Futbol Club Barcelona i historiador Jaume Sobrequés inauguraven en aquesta data un monòlit en memòria de Josep Sunyol i Garriga a Guadarrama, a la Comunitat de Madrid, en el lloc on fou afusellat el 6 d'agost de 1936 per les tropes feixistes. Sunyol va ser president del Barça i diputat d'Esquerra Republicana de Catalunya a les Corts espanyoles entre el 1931 i el 1936.

Per saber-ne més:

Josep Sunyol i Garriga (Wikipèdia)

Rànquings
  1. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  2. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  3. La dignitat no entén de competències
  4. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  5. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  6. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  7. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  8. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  9. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  10. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid