Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
2000 Acampada antimilitarista a Barcelona

2000 Acampada a Barcelona contra la desfilada de l'exèrcit espanyol a Barcelona

23/05/2000 Tal dia com avui

Un centenar de membres de la Plataforma Unitària per la Pau, una organització que aplegava 180 entitats i col·lectius catalans contraris a la desfilada militar prevista a Barcelona el dissabte següent a aquest dia,  van acampar a la plaça d'Espanya de Barcelona per manifestar el seu rebuig a la desfilada militar. Paral·lelament, es van fer públics diferents posicionaments contraris a la parada militar, entre els quals una moció de la Diputació de Lleida i una altra de la Universitat de Barcelona, així com una proposició presentada al Parlament de Catalunya en contra de l'exhibició militar de l'exèrcit espanyol.

Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  5. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid