Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1999 El CNA de Nelson Mandela guanya en les eleccions generals de Sud-àfrica

1999 El CNA de Nelson Mandela guanya i es revalida en les eleccions generals de Sud-àfrica

02/06/1999 Tal dia com avui

El Congrés Nacional Africà va revalidar l'hegemonia en les eleccions generals celebrades a Sud-àfrica, les segones des que es va abolir l'apartheid. El líder del CNA, Thabo Mbeki, va passar a ser el nou president sud-africà en substitució de Nelson Mandela, que abandonà l'activitat política.

El CNA, amb 266 diputats en un Parlament de 400, es va quedar a un escó d'aconseguir els dos terços de la cambra, com era el seu objectiu. El primer grup de l'oposició, el Partit Demòcratic, liberal, amb 38 escons, superava el gran perdedor, el Partit Nacional, que havia baixat de 82 diputats a 28.

Rànquings
  1. Suspès un concert d'una banda militar al Castell de Calonge per una protesta independentista i la pluja
  2. La CUP reclama la incoació d'expedients per a determinar i sancionar els responsables de les irregularitats denunciades a l'empresa comarcal de residus NORA SA
  3. SIXENA: el 155, encara
  4. Recorden que l'obra de teatre on es ridiculitza el català va representar-se a l'antiga presó model de Barcelona on centenars de catalanistes i independentistes van complir condemna
  5. El català, llengua nacional dels Països Catalans
  6. XLVI Aplec patriòtic al Pi de les Tres Branques
  7. Reflexions sobre el Codi de Conducta i Bon Govern de l’Ajuntament del Vendrell davant l’afer de les factures del PSC
  8. Ens prenen la terra, ens prenen la vida
  9. Què es podria fer amb els 3.200 milions de l’aeroport? Manel Riu ho analitza a Crític
  10. La revolta popular a Vic aconsegueix celebrar una festa del poble i per al poble, sense bisbes ni fatxes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid