Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1911 El Congrés espanyol aprova el projecte de llei de servei militar obligatori

1911 El Congrés espanyol aprova el projecte de llei que implanta el servei militar obligatori a l'Estat

13/05/1911 Tal dia com avui
Tal dia com avui del 1911 el Congrés espanyol aprovava el projecte de llei que implantava el servei militar obligatori a l'Estat, però va ser fins el 27 de febrer de 1912 s'establia definitivament el servei militar obligatori a causa de la guerra imperialista espanyola al Marroc. L'exèrcit espanyol necessitava reclutes per enviar a les zones colonitzades del Magrib que presentaven resistència armada als ocupants.
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. Policies? Parlem-ne
  7. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  8. Presentació dels llibres de Joan Rocamora, fundador de Llibertat, a Mataró
  9. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
  10. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid