Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
2002 L'IEC aprova un manifest per reclamar que el català sigui oficial a Europa

2002 L'IEC aprova un manifest per reclamar que el català sigui oficial a Europa

08/04/2002 Tal dia com avui
Tal dia com avui de 2002 l'Institut d'Estudis Catalans (IEC) aprovava un manifest en què reclama que el català fos declarat llengua oficial de la Unió Europea.
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  5. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  6. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  7. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  8. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  9. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  10. El 9 d'Octubre reivindica la llengua, la sobirania i els drets socials als carrers de València
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid