Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
2001 La cúpula de l'OTAN es reuneix a Barcelona

2001 La cúpula de l'OTAN es reuneix a Barcelona

10/05/2001 Tal dia com avui
2001 La cúpula de l'OTAN es reuneix a Barcelona 2001 La cúpula de l'OTAN es reuneix a Barcelona

La plana major de l'OTAN, encapçalada pel secretari general de l'organització, George Robertson, i el cap del comandament militar a Europa, Joseph Ralston, es va reunir a Barcelona, on tenien previst participar a la conferència "Els nous reptes en la seguretat i defensa de l'espai euroatlàntic", organitzada pel Centre d'Estudis Internacionals i l'Oficina d'Informació i Comunicació de l'OTAN.

Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  4. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  5. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  6. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  7. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  8. Cal repensar el model sindical
  9. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
  10. Impulsem una campanya amb el Consell de l’Advocacia Catalana per promoure el català en l’activitat professional dels advocats
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid