Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1999 Eliseu Climent presenta a Barcelona la Institució Joan Fuster

1999 Eliseu Climent presenta a Barcelona la Institució Joan Fuster 

18/12/2006 Tal dia com avui

Aquesta Institució va nèixer amb la intenció d'esdevenir una plataforma que impulsés una articulació més gran del món econòmic, cultural, acadèmic i professional del conjunt dels Països Catalans. Eliseu Climent va presentar la Institució a l'Espai Mallorca acompanyat d'una vintena d'intel·lectuals com Antoni Maria Badia i Margarit, Francesc Candel, Isabel Clara-Simó, Ventura pons, Miquel Porter i Moix i altres.

Per saber-ne més:

joanfuster.cat

Rànquings
  1. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  2. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  3. Contra l’espoli i els atacs a la llengua, Mallorca reivindica autodeterminació
  4. Fa 50 anys una alenada d’aire fresc va recórrer els Països Catalans
  5. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  6. La CUP, un any després del Garbí
  7. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  8. Els Pastorets de l’Estany
  9. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  10. Una societat de xais
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid