Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1999 Absolució dels okupes que van retirar la bandera espanyola del Parlament

1999 Absolen els okupes que van retirar la bandera espanyola del Parlament de Catalunya 

04/03/1999 Tal dia com avui
Imatge d'una acció de retirada de la bandera espanyola a l'Ajuntament de Barcelona Imatge d'una acció de retirada de la bandera espanyola a l'Ajuntament de Barcelona

En aquesta data un jutjat de Barcelona va absoldre els tres joves okupes que el 19 de març de 1998 van dur a terme una acció reivindicativa al Parlament de la Comunitat Autònoma de Catalunya, en què van retirar la bandera espanyola de l'edifici. Els joves van ser acusats d'alteració d'ordre públic.

Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
  10. La Diada torna a omplir els carrers amb un esperit molt més combatiu
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid