Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1961 Primer recital dels "Setze Jutges". Inici de la Nova Cançó

1961 Primer recital dels "Setze Jutges". Inici de la Nova Cançó

19/12/1961 Tal dia com avui
Tal dia com avui de 1961 es va portar a terme rimer recital dels "Setze Jutges", data que es considera l'inici de la Nova Cançó.
Rànquings
  1. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  2. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  3. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  4. Fa 50 anys una alenada d’aire fresc va recórrer els Països Catalans
  5. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  6. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  7. Els Pastorets de l’Estany
  8. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  9. Veneçuela i el rostre nu de l’imperialisme
  10. Poble Lliure condemna l’atac militar imperialista contra Veneçuela
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid