Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
lluita institucional
Els alcaldes de la CUP es reuneixen per intercanviar experiències i compartir projectes

Els quatre alcaldes de la CUP es van reunir ahir a Celrà. A la trobada també van assistir-hi regidors dels equips de govern d'aquests municipis i d'altres poblacions com Valls, Girona i Salt.

29/01/2012 Política
Els quatre alcaldes amb els quals compta actualment la Candidatura d’Unitat Popular (CUP),  el de Navàs – Jaume Casals -; el d’Arenys de Munt – Josep Manel Ximenis -; la de Viladamat – Irene Palol –; i el de Celrà, - Dani Cornellà -, van trobar-se ahir en aquesta darrera població.

Acompanyats per la majoria de regidors dels seus equips de govern, van reunir-se amb l’objectiu d’intercanviar experiències sobre l’actual moment pel qual travessen els municipis i el conjunt del país.

Entre els assumptes abordats, destaquen la delicada situació de les hisendes municipals, la participació ciutadana, els serveis socials i la gestió de residus. En aquest darrer apartat, els sistemes de recollida de brossa ‘porta a porta’ van generar una intensa reflexió.

Entre les mesures discutides pels batlles destaquen la municipalització dels serveis públics i les iniciatives per incrementar la participació i la transparència en el debat d’ordenances i pressupostos.
 
Aquesta és la segona vegada que es troben els quatre alcaldes en una sessió de treball. L'altre vegada ho van fer poques setmanes després de la data simbòlica dels 100 dies de govern amb l'objectiu de passar comptes davant la ciutadania de les tasques de govern endegades en un exercici de transparència i validació democràtica.
Valora
Per saber-ne més
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. "Temps de mobilització"
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
  10. “Esquerres”, identitats, tabús.
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid