Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Retallades
La COS convoca una Jornada Nacional de Lluita al sud de l'Albera pel proper 31-O

Fa una crida a mobilitzar-se el proper 31 d'Octubre per fer ben visible que el Poble Treballador dels Països Catalans rebutja les polítiques antiobreres i antipopulars de retallades i privatitzacions.

19/10/2012 Laboral

La Coordinadora Obrera Sindical (COS) ha convocat una Jornada Nacional de Lluita pel proper 31 d'Octubre per tal de mostrar el seu rebuig total a les polítiques antipopulars dels governs autonòmics i espanyol.

El sindicat entén que en un context de crisi econòmica aguditzada, on les classes benestants continuen enriquint-se destrossant els minsos drets socials i laborals que ens quedaven a les persones treballadores, privatitzant els serveis públics, desnonant centenars de famílies cada dia, i es dediquen grans recursos econòmics a salvar la banca i no les persones, "només ens queda el camí de la lluita i el compromís".

La COS considera que "les classes treballadores i populars dels Països Catalans no poden tenir cap tipus de benestar mentre les nostres vides continuen segrestades pels interessos d'una minoria que s'enriqueix amb el nostre trebal". En aquest marc, puntualitza que, les institucions econòmiques i polítiques autonòmiques, estatals i transnacionals "continuen la seua ofensiva liberalitzadora i privatitzadora".

Per aturar aquesta ofensiva, segons el sindicat, cal "construir un bloc hegemònic que puga avançar cap a la veritable llibertat, hem de passar a l'atac i plantar cara als nostres carrers, als nostres centres d'estudi,i als nostres llocs de treball",

Valora
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  3. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  4. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  5. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  6. Quan tot falla, no és casualitat
  7. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  8. Cal Bloke esdevé cooperativa d’habitatge i marca un precedent en la lluita pel dret a l’habitatge a Manresa
  9. L’escola catalana s’ha oblidat de Darwin
  10. Els Foguerons de Sa Pobla tornen a omplir la Vila de Gràcia el darrer cap de setmana de gener
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid