Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#1rdeMaig
Les mobilitzacions a les Illes del 1 de Maig se centran contra Bauzá, la corrupció i la Troica
02/05/2014 Laboral
Títol de la imatge Títol de la imatge

A Mallorca, la convocatòria de CNT-AIT i CGT, un any més amb el suport de l'Esquerra Independentista. Entre els manifestants hi havia els joves d'ARRANan i del Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC), així com les armilles reflectants dels Padrins Flautes.

Nombroses banderes vermelles i liles d'aquests col·lectius es mesclaren amb estelades i les tricolors republicanes a la plaça d'Espanya, abans de començar el recorregut alternatiu baixant les avingudes. Devers mig milenar de persones caminaren per un repartiment just del treball i la riquesa, cridant lemes contra la repressió del sistema polític i financer, fins a arribar a l'Hort del Rei, i a Ses Voltes, on tengué lloc l'acte polític. Aquest inclogué un parlament de representants dels estudiants encausats per ocupar pacíficament la Conselleria d'Educació.

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  5. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  6. Risc més esforç és igual a riquesa?
  7. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  8. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  9. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  10. El Fossar de les Moreres crida a reprendre el camí cap a la independència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid