Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#1rdemaig
La CSC denuncia que els responsables de la involució social són els mateixos de la negació del dret a decidir

El sindicat independentista es manifesta a Barcelona sota el lema "Som classe treballadora, som independència"

02/05/2014 Laboral

Més d’un centenar de sindicalistes de la Confederació Sindical catalana (CSC) s’han manifestat aquest 1 de maig al migdia pel centre de Barcelona amb el lema “Som classe treballadora, som independència”, dins d’una jornada descentralitzada a la qual el sindicat català ha prioritzat la participació de proximitat pensant especialment en les diverses seccions.

Carles Sastre, Secretari general del sindicat independentista, en cloure la manifestació de Barcelona,ha afirmat que “estem assistint a una veritable involució social i democràtica de primer ordre amb un atac sistemàtic als drets socials i laborals de bracet de la no acceptació del dret a decidir de catalans i catalanes”.

Després de denunciar la “mala gestió estructural de les oligarquies extractives”, Sastre ha recordat que fa poc més d’un any, al darrer congrés de la CSC, es va apostar per bastir “un ampli acord social en lògica de procés constituent com a escut davant la progressiva pèrdua de drets i llibertats, contra el desmantellament de l’estat del benestar i els serveis públics, i contra la destrucció de les estructures productives”. Aquest, ha dit, és indestriable del procés cap a l’estat propi i la consulta del 9-N, que el sindicat defensa. La manifestació ha acabat amb el Cant dels Segadors.

Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  9. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  10. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid