Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
L'ANC arriba als 10.000 adherits i a les 300 assemblees territorials

L’èxit de la Marxa cap a la Independència i de la seva massiva i històrica culminació l’11S, les claus de l’augment

27/10/2012 Política

L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha arribat fins als 10.000 adherits set mesos després de la seva constitució al Palau Sant Jordi el passat 10 de març. A més, l’ANC compta amb més de 7.000 col·laboradors i simpatitzants.

És el resultat de la tasca de les més de 300 assemblees territorials i de la seva mobilització arreu del territori, que ha aconseguit mobilitzar quasi 150.000 persones amb la Marxa cap a la Independència sense tenir en compte la seva gran culminació l’Onze de Setembre a Barcelona, la mobilització més massiva de la història del país. Sense contemplar la marxa de l’11 de Setembre, l’ANC va realitzar un total de 463 actes de tot tipus que van mobilitzar 132.286 persones.

Amb aquest suport popular, l’ANC té un clar objectiu davant les eleccions del 25 de novembre, que té clar que seran plebiscitàries. El seu objectiu és que el clam de l’11-S es traslladi a les urnes i que, per tant, tots els independentistes vagin a votar, ja que segons apunta "el proper Parlament serà el que ha de portar al país cap a la independència".

En aquest sentit, l’Assemblea continua treballant amb els partits per tal que incloguin tres punts al seu programa per tal que es comprometin a treballar “conjuntament amb la resta de partits” per assolir un “estat independent”.

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  7. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  8. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  9. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  10. Tres militants de l’Esquerra Independentista detinguts a Osona en una acció contra el model de grans distribuïdores
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid