Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La Diada a Sabadell cridarà a fer front a les retallades i a treballar per la independència

La Diada popular a Sabadell recordarà les efectes de la crisi sobre les classes populars i farà una crida a seguir treballant per la independència.
 
La CUP i el Moviment Popular de Sabadell (MSP) han fet públic avui els actes de la Diada d'enguany a Sabadell. Totes les activitats tindran lloc el dissabte dia 10 a partir de la tarda. Entre d'altres, els organitzadors tenen prevista una marxa de torxes i un acte polític.

09/09/2011 13:31 Política

En aquest sentit, en el manifest polític per aquesta Diada, la CUP i MPS fan un repàs de la conjuntura política i econòmica de la ciutat i el país; "l'atur juvenil del 40%, la permissivitat a l'hora d'executar ERO a les empreses, les retallades en sanitat i educació, l'execució dels desnonaments a favor de la banca...". 

Per aquests motius, fan una crida a la mobilització, diuen, tal i com "vam fer contra la sentència del TS i el tancament d'emissions de mitjans de comunicació, o amb les vagues contra la reforma laboral i en defensa de les pensions". En aquest mateix sentit, es comprometen a "continuar configurant aquest espai de ruptura que aglutini amplis sectors socials, la Unitat Popular. Un espai que sigui capaç d'articular alternatives a tots els nivells tenint per horitzó la independència i el socialisme als Països Catalans".

A dos quarts de nou la CUP i MPS han convocat la marxa de torxes davant de l'Ajuntament. Avançaran fins a la plaça del Pi, on tindrà lloc l'acte polític, amb parlaments dels col·lectius independentistes. A partir de les deu anuncien un sopar popular davant del Casal Independentista.

Per saber-ne més:

Recull d'actes i mobilitzacions per commemorar l'Onze de setembre

Rànquings
  1. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  4. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  5. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  6. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  7. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  8. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  9. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid