Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
Satisfacció i suport de l'ASM per la reactivació d'Avançam
11/02/2016 Política
L'ASM L'ASM
L'Assemblea Sobiranista de Mallorca (ASM) ha rebut amb molta satisfacció i dóna tot el seu suport a la iniciativa de tornar a posar en marxa la Plataforma Avançam.Per a l'ASM, "en altres llocs, com al Principat, organitzacions semblants han estat fonamentals per a la presa de consciència sobiranista de la població". Per aquest motiu l'ASM feia temps que demanava als partits de país que ajudassin a impulsar aquesta associació.

Segons l'ASM, "hem de tenir en compte que la defensa del país no serà efectiva sense el suport actiu de la gent i són precisament les regidores i regidors els que tenen un contacte més directe amb el poble".

"Seria desitjable que tots els regidors de Mallorca es comprometessin amb el país; per això volem animar la Plataforma a treballar per aconseguir aquest objectiu que seria garantia del dret a decidir dels mallorquins", afegeix en el comunicat l'entitat sobiranista.

Valora
Rànquings
  1. Barcelona serà el punt de partida de la flotilla internacional que vol trencar el bloqueig de Gaza
  2. TV3, instrument d’alienació lingüística i nacional?
  3. La plataforma en defensa de la R3 denuncia negligència davant les incidències a Rodalies
  4. El pont de Santa Cristina d’Aro torna a lluir estelades en plena operació retorn
  5. El combat pels Països Catalans passa també per conèixer la nostra cultura, història i geografia en català
  6. La Festa Estellés fa una nova crida per a la XVI edició: “Cal mantenir vius els nostres referents”
  7. Les protestes pro-Palestina i independentistes marquen la sortida de la "Vuelta" a Olot
  8. La Fundació Reeixida recupera la figura de Jaume Martínez Vendrell
  9. No n’hi ha prou amb informar en català: cal narrar el país en clau nacional
  10. Manuel Valls (ministre de Territoris d'Ultramar) visita Nova Caledònia per "donar suport a les forces de l'ordre"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid