Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ensenyament
El SEPC organitza una consulta sobre la LOMQE a l’institut Jaume Callís

La pregunta a respondre serà “Estàs d’acord amb la LOMQE?”.

30/10/2013 Educació

Demà, el nucli del Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) a l’institut Jaume Callís de Vic organitzarà una consulta a l’institut per consultar democràticament a tota la comunitat educativa.

Alumnes, professors i personal d’administració i serveis (PAS) de l’institut decidiran sobre la Llei Orgànica de Millora de la Qualitat Educativa (LOMQE), també coneguda com a Llei Wert, aprovada fa unes setmanes al Congrés espanyol amb els únics vots de la majoria absoluta del PP i amb l’oposició general de tota la comunitat educativa. La pregunta a respondre serà “Estàs d’acord amb la LOMQE?”.

D’aquesta manera, es podrà conèixer i fer visible el posicionament de la totalitat de l’institut Jaume Callís sobre aquesta llei que suposa l’espanyolització i la mercantilització de l’educació pública catalana.

Contra la LOMQE el 24 d’octubre ja es va celebrar una vaga que va comptar amb un seguiment de pràcticament el 100% de les estudiants de 3r d’ESO a 2n de Batxillerat, cursos en els quals de moment està reconegut aquest dret, i amb una mobilització multitudinària pels carrers del centre de Vic.

Les votacions es duran a terme a partir d’un quart i cinc minuts de dotze fins uns minuts després de dos quarts de tres de la tarda, durant les hores que tenim les estudiants per realitzar activitats com tornejos esportius i projeccions de pel·lícules en motiu de la celebració de la Castanyada.

Accions com aquesta ja s’han fet en altres instituts catalans com el Narcís Oller de Valls, el de Celrà, Sant Sadurní d'Anoia o el de Marratxí, on el rebuig de la LOMQE ha estat pràcticament total.

Valora
Rànquings
  1. Mor la històrica militant independentista Blanca Serra i Puig
  2. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  3. Sancionen un membre d'Orgull Agents Rurals per haver tallat l'accès a una base militar espanyola
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines respon a la denúncia rebuda per l'alcalde de Sant Martí Vell
  5. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  6. El fil que no es pot trencar
  7. In memoriam Blanca Serra i Puig (1943-2026)
  8. Blanca Serra: "En política l’adamisme porta a no reconèixer els predecessors d’un pensament o grup: cada grup o partit es creu que ha nascut com una novetat absoluta..."
  9. 80 anys de la 1a conferència del FNC a Dosrius a la casa pairal d'Esteve Albert el 1946
  10. L’ANC obre el debat estratègic de l’independentisme davant un nou cicle electoral
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid