Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita institucional
CUP: "El veïnat de Mataró no ha d'assumir la factura d'una mala gestió"

La formació exigeix responsabilitats polítiques i econòmiques pel cas de Can Fàbregas

18/07/2013 Política

"És una autèntica estafa tot el que ha passat amb Can Fàbregas", ha afirmat del regidor de la CUP de Mataró,  Xavier Safont-Tria en roda de premsa. "Pensem que és un despropòsit que la mala gestió política i les irregulatitats i il·legalitats que han fet els governants els haguem de pagar tots els ciutadans de Mataró".

La CUP ha exigit responsabilitats poLltiques i econòmiques, "Els ciutadans no hem d'assumir la factura d'una mala gestió. En aquest cas, 1,75 milions d'euros" afirma

La sentència del TSJC determina que l'Ajuntament no podia fer pagar als propietaris de la Ronda Barceló els costos del "desmuntatge" de Can Fàbregas (1.084.626,10 euros més IVA) i d'unes obres en un altre àmbit (370.000 euros més IVA).

Qui ha de pagar aquesta factura?

La CUP considera que el cost econòmic de la mala gestió no s'ha de pagar amb diners dels ciutadans de Mataró. En primera instància ho han de pagar els responsables polítcs del tripartit que directament van iniciar i tirar endavant aquesta operació.

En segona instància ho ha de pagar l'empresa privada que se n'ha beneficiat amb 16,5 milions d'euros per la venda de Can Fàbregas: Naves Biada SL, empresa dels oncles del sr. Ramon Bassas, regidor d'Urbanisme durant l'operació. "Els ciutadans de Mataró només hi hem perdut: diners públics i patrimoni de la ciutat" remarca la formació 

Valora
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2024 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid