Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El Consell Polític de la CUP aprova la incorporació de deu noves Assemblees Locals

L'Assemblea Nacional es reunirà el proper 17 de març a la ciutat d'Olot

19/02/2013 Política

El Consell Polític de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP), reunit aquest dissabte a Girona, va aprovar la incorporació de deu noves Assemblees Locals: Almàssera, Amposta, Bellpuig, Deltebre, La Seu d'Urgell, Sant Hilari Sacalm, Tortosa, Torelló, Ulldecona i València. El Consell Polític també va aprovar la incorporació de l'Assemblea Comarcal del Priorat. Moltes d'aquests noves assemblees, que s'incorporen de ple dret a l'organització, ja van treballar com a nuclis de suport en la campanya de les eleccions autonòmiques al Parlament de Catalunya.

El Consell Polític de la CUP destaca la importància de l'entrada de les assemblees locals d'Amposta, Deltebre, Tortosa i Ulldecona, que es constitueixen com a Assemblea Territorial de la Terres de l'Ebre, i la incorporació de l'assemblea de la ciutat de València, nucli que ha estat fent una intensa tasca els darrers mesos com a grup promotor de la CUP, organitzant assemblees obertes al cap i casal del País Valencià.

Finalment, el Consell Polític també va acordar de reunir la propera Assemblea Nacional de la CUP a la ciutat d'Olot. Serà el proper 17 de març i té com a principal repte d'adaptar l'organització a la nova realitat sorgida de les darreres eleccions municipals i de l'entrada de la CUP al Parlament de Catalunya.

Valora
Rànquings
  1. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  2. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  3. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  4. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  5. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
  6. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
  7. Presenten la versió digital del Direlex, una eina amb més de 18.000 recursos lèxics per revitalitzar el català
  8. Tossudament alçats!
  9. L’home que intentà alliberar Lluís Companys
  10. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid