Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Girona
Suspès el judici contra els solidaris amb Núria Pòrtulas

El judici s'ha suspès per problemes amb el visionat de les càmeres de seguretat de la Subdelegació de l'Estat a Girona

29/05/2012 Drets i Llibertats
El judici previst per aquest dimarts al matícontra dos membres del grup de suport a Núria Pórtulas ha quedat aplaçat fins al 29 de juny. L'acusació ha demanat la suspensió del judici per problemes amb el visionat de les càmeres de seguretat de la Subdelegació de l'Estat a Girona

La defensa, que sí ha tingut ocasió de visionar les imatges, ha ofert a l’acusació fer un recés, però l’acusació s’hi ha negat. La defensa ha volgut deixar clar que als solidaris amb Núria Pòrtulas els interessa que es vegin les imatges per desmuntar les mentides versades sobre ells. 

A les portes, una concentració amb una cinquantena de solidaris han mostrat tot el suport als dos encausats que s'enfronten a un judici per una encadenada que es va realitzar l'abril del 2010 a la subdelegació del govern en solidaritat amb Pórtulas mentre el Tribunal Suprem en deliberava l'alliberament. 

Durant la protesta hi va haver una càrrega policial i el fiscal sosté que els imputats, un cop els van alliberar, van fer servir les cadenes per colpejar tres agents. El fiscal demana presó per als dos joves, que s'enfronten a penes de fins a quatre anys i vuit mesos de presó. La defensa nega els fets i assegura que els agents es van lesionar ells mateixos perquè, enmig del desordre, van caure a terra. 

 

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  4. Risc més esforç és igual a riquesa?
  5. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  6. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  7. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  8. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  9. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
  10. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid