Amb aquests diners han pagat:
* cartells (200) + cola + plafons (100) + brides * pancartes (5) + cordill * 7000 tríptics
* 6000 sobres
* enviament de correus
* 6000 butlletes electorals
Amb tot, també aporten dues reflexions:
"1. L'espai públic no és que no sigui de ningú; és de tothom. Per tant, la invasió de l'espai públic per campanya electoral és un fet que en properes campanyes caldrà resoldre amb anterioritat.
2. Tot i que cadascú amb el seus diners fa el que vol, una gestió austera i eficient és el que cal en aquesta època de crisi. Això és el que hem fet la CUP"
També exposen que amb eficiència, gestió transparent, participació, cooperació i imaginació la CUP ha fet la campanya. Argumentat que aquests "valors són claus, juntament amb la sobirania fiscal, conseqüència d'aconseguir la independència, per replantejar i desenvolupar un model propi, pròxim i realment sostenible amb el territori i el teixit socioeconòmic de la vila i, per extensió, dels Països Catalans"
Per saber-ne més:
Entrevistes als candidats de la CUP
Més de tres milions de ciutadans podran votar la CUP el 22-M
Totes les notícies sobre la CUP