Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L’Ajuntament de Barcelona mou fitxa i demana 8 anys per en Jona

L'organització antirepressiva Alerta Solidària ha emès un escrit en què informa que, contràriament al que havia assegurat Assumpta Escarp, regidora del districte de l’Eixample i de Seguretat i Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona, el consistori ha decidit personar-se en la causa i demanarà per al veí de l’Eixample 8 anys de presó, una petició que coincideix amb la de la fisacalia. El grup de suport a en Jona, ha manifestat sentir-se enganyats i per tant, enfadats amb l’actual regidora del Districte i responsable de que que l’Ajuntament barceloní hagi pres part finalment en el procés.

09/09/2008 23:48 Política

La campanya per l’absolució del militant independentista tot just s’inicia ara, després d’uns mesos d’estiu carregats de difusió a diverses festes majors arreu del país. Passada la Diada de l’11 de setembre Alerta Solidària ha manifestat que donarà a conéixer les dates d’actes i mobilitzacions.

Per saber-ne més:

Campanya solidària amb en Jona Llibertat.cat

El dret a manifestar-se a judici - Alerta Solidària

Demanen vuit anys de presó a un jove per haver participat en una manifestació - Llibertat.cat

Acte de solidaritat amb Jona a l'Eixample de Barcelona- Llibertat.cat

En llibertat el veí de l’Eixample detingut pels fets del Forat de la Vergonya- Alerta Solidària

 

 

 

Rànquings
  1. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. "La Flama" dedica la seva biblioteca a Joan Rocamora, referent de compromís, cultura i llibertat
  7. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  8. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  9. Els sindicats convoquen una concentració davant la Conselleria d’Educació en plena negociació de la vaga indefinida
  10. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid