Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Senyalització de les fosses comunes del Cementeri General de València

El Fòrum per la Memòria del País Valencià ha convocat una acció demà, a les 10h a la porta principal del Cementeri general de València, per senyalitzar amb cartell i flors les localitzacions de les diferents fosses comunes de represaliats pel franquisme.
 
L'entitat considera que "ja està bé –ja fa molt de temps que ja està bé- d’infàmies i de tanta vergonya. Que s’assabente tothom del que n’hi ha dins de eixe Cementeri".  És per aixó que pacificament i respectuosament, deixaran constància de la realitat que tant s’hi nega, censurant, tergiversant i manipulant tota la realitat que allí s’amaga: els seus 41.020 m2 que ocupen les 6 immenses fosses comunes a les quals foren tirades 23.661 persones durant el periode més terrorífic del franquisme.

31/10/2011 22:55 Drets i Llibertats

Totes elles documentades amb les dades que els propis feixistes van escriure, víctimes de la repressió del genocidi franquista contra la població que havia perdut la guerra.

Recordarant, un altre cop,  amb noms i flors a totes les persones llançades allí per enfrontar-se al feixisme i lluitar per un món millor per a totes i tots. I exigirem, com sempre, la veritat, la justícia i la reparació que continuen negant-se.

Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  6. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  7. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  8. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  9. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid