Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
En llibertat les tres persones detingudes per les protestes contra l'alta tensió

A darrera hora de dimarts fou detinguda una altre persona a l’Olleria (Vall d'Alaida), fet que ha estat omés per les autoritats quan se’ls havia demanat informació sobre l’estat dels detinguts. Amb aquesta detenció, eren tres les persones que es trobaven a les dependències policials de Xàtiva i Canals, i no dues com s'havia informat inicialment

Ahir a les 13.30 foren posats en llibertat, després de 24 hores detinguts i incomunicats. Al matí, se’ls va pendre declaració als jutjats d’Ontinyent on a les portes els esperava una concentració d’unes 100 persones per mostrar-los la seua solidaritat i el seu suport.

21/07/2011 17:15 Territori
Amb lemes com “Qui jutjarà a IBERDROLA?”, “Pobles vius, pobles combatius” o “No a l’alta tensió”. Cal fer saber que els detinguts van arribar emmanillats als jutjats i així van continuar durant les diligències prèvies. 
 
Per altra part, la Plataforma contra l'alta tensió de les comarques centrals considera que havent un jutge de guàrdia de vesprada a Ontinyent no era necessari haver de passar la nit detinguts i aïllats a Canals i Xàtiva.
 
Les accions de protesta i rebuig contra aquest projecte d’IBERDROLA continuaran segons ha anunciat la Plataforma
 
Per saber-ne més
 
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  6. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  7. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  8. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  9. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  10. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid