Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP del Vendrell no formarà part de cap coalició que l'única finalitat sigui un bon resultat

La CUP del Vendrell es posiciona sobre la coalició "Junts pel Vendrell", formada per Esquerra, Reagrupament i Democràcia Catalana.
 
En un comunicat de premsa fet públic aquest matí, la CUP del Vendrell assenyala que no entrarà a formar part de cap coalició que l'única finalitat que tingui és obtenir un bon resultat electoral. Per a la formació l'objectiu final és canviar l'estat actual del municipi i, el fet d'obtenir representació al consistori ha de ser un eina per aconseguir aquest objectiu, però en cap cas l'objectiu en sí mateix. "Fer coalicions a corre cuita, a dos mesos vista d'un procés electoral, no és res de nou sinó tot el contrari" remarca.

13/04/2011 11:41 Política
En aquesta nota, la CUP del Vendrell indica que sempre ha tingut entre les seves prioritats, treballar per canviar la forma de fer política. És per això que considera els representants polítics han de treballar per defensar els interessos de la ciutadania i, per això, en aquest punt, es inflexible i no treballarà amb cap organització que no treballi per una regeneració democràtica.
 
A més a més, considera que per treballar conjuntament amb altres organitzacions, o col·lectius, ha d'existir una mínima confiança i complicitat entre les diverses parts, per tal d'aconseguir un projecte sòlid i de futur. "A dia d'avui, aquesta confiança no existeix ja que, com a mínim durant els darrers quatre anys, el treball conjunt amb les organitzacions que formen part de la coalició ha estat inexistent o gairebé nul. Així doncs, entenem que no hi ha una motivació real de treballar conjuntament entre uns i altres" assegura la formació.
 
La CUP del Vendrell també manifesta a hores d'ara encara desconeix quines són les propostes, dels partits que formen part d'aquesta coalició, en cadascun dels àmbits municipals. Des del primer dia que van iniciar converses en tot moments ens han parlat més dels llocs a les candidatures, o del procés de confecció de la llista, que de les seves propostes per la vila. No saben quin model de municipi tenen o què volen fer en l'àmbit de l'educació o la cultura, per ficar uns exemples. Per la CUP del Vendrell el més important és el debat al voltant del programa i no el llocs de la llista.
 
Tot i així, la CUP del Vendrell esta disposada a treballar conjuntament amb d'altres organitzacions sempre que les seves motivacions tinguin afinitat amb les seves: "treballar pel poble del Vendrell i per aconseguir un millor benestar de la seva gent"
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  5. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  6. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  7. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  8. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  9. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
  10. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid