Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Valls presenta les cinc persones que encapçalaran la llista per a les elccions del 22-M

La formació independentista també dóna a conèixer les conclusions de l’assemblea oberta de dissabte passat

Ahir a la tarda en roda de premsa davant de l'Ajuntament, la CUP de Valls va presentar les persones que ocuparan els cinc primers lloc de la llista electoral per les eleccions municipals del proper maig. En ordre creixent, les persones són: Gerard Nogués, que repeteix el primer lloc després de d’haver estat regidor durant l’última legislatura, Jordi Escoda, Lurdes Quintero, Jordi Pallarés i Laura Solé.

22/02/2011 12:06 Política

En relació a possibles pactes electorals, la CUP va manifestar que, després de debatre-ho a l’assemblea, la seva decisió és no fer pactes amb cap formació política, ja que “només  responen a lògiques electorals i no polítiques”.

L’assemblea de dissabte, assenyala la CUP de Valls, va servir per programar les Tertúlies, uns espais, que ja van posar en marxa l’any 2007 i que els serveixen per acabar de redactar el programa electoral de la mà de diferents sectors i persones de Valls. Enguany han programat  4 tertúlies obertes a la participació de tothom: Segregació escolar i model escolar a Valls, Serveis sanitaris i model hospitalari, Mesures municipals contra la crisi i Habitatge.

L’Assembla també va aprovar un calendari d’activitats als barris,  que els  ha de permetre rebre moltes aportacions d’aquells aspectes que no funcionen a Valls, "i que per desgràcia no apareixen mai a la premsa ni se’n fa cas", segons la CUP.

En aquests moments hi ha més de 60 persones implicades en la redacció del programa electoral, i encara "necessitem que s’incloguin més opinions" apunta la CUP.

Per saber-ne més

Municipals 2011: Unitat Popular

Rànquings
  1. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  2. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  3. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  4. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  5. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
  7. La crisi crònica de l'estat espanyol i unes eleccions que no resoldran res
  8. Àlex Romaguera: «La Transició també s'ha legitimat silenciant les víctimes de la repressió de l'estat espanyol»
  9. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  10. El personal educatiu decidirà en una consulta la continuïtat de les vagues després de l'11-N
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid