Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Cinquena manifestació contra les "jonegades" d'Algemesí

En aquest "espectacle" joves i gent gran sense experiència en tauromaquia torturen fins la mort bous de curta edat. Financia, autoritza i dóna suport l'Ajuntament d'Algemesí i la Generalitat Valenciana.

Demà, a les 16,30h a Algemesí (Ribera Alta), la Plataforma Iniciativa Animalista (PIA) junt amb altres organitzacions animalistes convoquen a la 5a Manifestació Antitaurina d'Algemesí (Ribera Alta) contra les "Jonegades". Aquestes entitats remarquen que en els darrers quatre anys Algemesí s’està donant a conèixer per la seva setmana taurina i per l"es seves becerrades". També són conscients que cada any acudeix més gent a la manifestació, però els agradaria que l’assistència d’aquest any fora massiva.

17/09/2010 02:59 Drets i Llibertats
Les becerrades són unes corregudes amb exemplars de pocs mesos d’edat, torejats per gent inexperta i sovint amb algunes copes de més. Totes les nits de la setmana taurina hi ha concert, a excepció de dues nits en què s’alternen espectacles de gent disfressada amb lluites de vedells.
Rànquings
  1. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  2. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  3. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  4. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  5. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  6. Estat Català publica les biografies de 120 participants en els Fets de Prats de Molló
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. El Sindicat de Llogateres reforça la mobilització per l'habitatge en el camí cap a la vaga general
  9. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
  10. Llibertat.cat, vint anys amb veu pròpia
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid