Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#NOalaLOMQE
Clam al País Valencià en contra de la LOMQE

Ahir a la vespreda es van fer manifestacions a València, Castelló i Alacant

14/12/2016 Educació

La comunitat educativa valenciana va sortir ahir als carrers de València, Castelló i Alacant per exigir la derogació de la LOMQE i les revàlides, la reversió de les retallades imposades pel govern espanyol en educació. Les mobilitzacions estaven convocades per la Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic. La nit abans a les marxes es van fer actes i tancades en diversos centres educatius del Païs Valencià.

La Plataforma va manifestar el seu rebuig a les continues retallades i a la privatització de l'ensenyament universitari amb el 3+2, però sobretot al sistema d'avaluació de les revàlides imposat per la LOMQE, perquè no millora la qualitat dels sistema educatiu, més bé al contrari, fa una criba de l'alumnat i l'aparta del sistema educatiu, sense tenir en compte el context social i econòmic i de l'entorn on s'educa, ni molt menys els recursos de cada centre.

A més, la Plataforma considera que les revàlides no donen solució als problemes diagnosticats, afigen recursos i no atenen a les necessitats educatives especials, per tant, no responen a les necessitats reals com és complementar l'avaluació continuada de l'alumnat.

La Plataforma en Defensa de l'Ensenyament Públic està formada per Escola Valenciana, FAPA-València, STEPV, FE CCOO PV, FeSP UGT PV, CAVECOVA, CGT, FAAVEM, FEPV, SEPC, BEA, Campus Jove, Sindicat d'Estudiants, FEU, FdE, Acontracorrent, Associació de Directors de Primària, Associació de Directors de Secundària, Moviments de Renovació Pedagògica, ADIDE, FAPA-Enric Valor, FAPA-Penyagolosa i Valencia Laica.

Valora
Rànquings
  1. Empordà Dempeus crida a la mobilització contra l'allau d'iniciatives que amenacen el territtori
  2. Caminada popular reivindicativa per reclamar que no es construeixi la segona sortida de la C32 a Canet, Sant Pol i Sant Cebrià
  3. Vaga general per al 29 de maig!
  4. Una xaranga gironina guanya un concurs
  5. Blanca Serra porta la Transició a judici
  6. Presentació a Reus de la reedició del llibre de Joan Crexell i Payà, "El Complot del Garraf (1925)"
  7. El Complot del Garraf contra la monarquia i la dictadura (1925)
  8. 100 anys d'infiltracions policials a l'independentisme català: de l'infiltrat del 1925 a Bandera Negra a l'infiltrat a Lleida descobert el 2025
  9. Centenars de persones es manifesten contra el racisme i els desnonaments a Mataró
  10. Creació del Grup Femení del Bloc Obrer i Camperol (BOC)
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid